Jesteś tutaj:

artykuł

Cel został osiągnięty mamy w powiecie kłodzkim kolejne 20 miejsc dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej - Oddział „Mak” w Nowej Rudzie

25 majaa 2018 15:21

W dniu dzisiejszym przedstawiciele samorządu powiatu kłodzkiego wzięli udział w oficjalnym otwarciu Domu Pomocy Społecznej w Nowej Rudzie. Do kompleksu budynków DPS został dziś dołączony wyremontowany budynek po byłej przychodni Evita. Jest to kolejny budynek DPS Nowa Ruda, w którym udało się stworzyć 20 miejsc w wysokim standardzie dla podopiecznych.

Od lewej: Jacek Kubicki dyrektor PCPR w Kłodzku, Maciej Awiżeń starosta kłodzki, Małgorzata Jędrzejewska-Skrzypczyk wicestarosta kłodzki, Dariusz Kłonowski przewodniczący rady powiatu, Emilia Bogusiewicz dyrektor DPS w Nowej Rudzie, Tomasz Kiliński burmistrz Nowej Rudy

Czytaj więcej:

Duża zasługa w tym Zarządu Powiatu Kłodzkiego, który sukcesywnie wspomagał finansowo całe przedsięwzięcie, należy także wspomnieć o determinacji i uporze w działaniu pani dyrektor Emilii Bogusiewicz, która wyznaczyła cel i dzisiaj został on osiągnięty – DPS został otworzony dla mieszkańców.
Przybyłych gości na otwarcie DPS-u przywitała Pani Emilia Bogusiewicz dyrektor DPS w Nowej Rudzie.
W symbolicznym przecięciu wstęgi uczestniczyli: Maciej Awiżeń starosta kłodzki, Dariusz Kłonowski przewodniczący rady powiatu, Małgorzata Jędrzejewska-Skrzypczyk wicestarosta kłodzki, Tomasz Kiliński burmistrz Nowej Rudy, Jacek Kubicki dyrektor Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Kłodzku oraz Emilia Bogusiewicz dyrektor Domu Pomocy Społecznej w Nowej Rudzie.
Następnie mieszkańcy DPS-u, goście i gospodarze wzięli udział w krótkim spotkaniu na świetlicy, gdzie starosta i wicestarosta złożyli podziękowania za dobrze wykonaną pracę pani dyrektor i pracownikom DPS-u, a mieszkańcom życzono samych szczęśliwych chwil w nowym miejscu zamieszkania.
Należy wspomnieć, że budynek został przystosowany do ustawowych standardów w taki sposób, żeby mógł w nim funkcjonować Dom Pomocy Społecznej. Został gruntownie wyremontowany, usunięto bariery architektoniczne na piętrach i zamontowano windę. W budynku znajduje się 9 pokoi mieszkalnych dla 20 osób, w tym: 1 pokój 1 osobowy, 5 pokoi 2 osobowych, 3 pokoje 3 osobowe, znajduje się również świetlica. Pokoje wyposażone są w nowe meble takie jak: szafy, łóżka, szafki przyłóżkowe, stoły krzesła. W łazienkach znajduje się pięć stanowisk kąpielowych w tym jedno dla mieszkańców na wózkach. W obiekcie tym znajduje się również gabinet pomocy doraźnej, jest zainstalowany system przywoławczy i system p. poż.
Poszczególne prace wykonywane były etapami na miarę posiadanych środków.
Całkowity koszt remontu to kwota ok. 640 tys. zł.

DPS_Nowa Ruda

Informacje o artykule:

Data utworzenia: 25 majaa 2018 15:21

Data publikacji: 25 majaa 2018 15:21

Pobierz jako plik PDF , Drukuj Pokaż archiwalne

Przeczytaj treść ponownie

Kalendarium

STAROSTWO POWIATOWE w Kłodzku

ul. Okrzei 1, 57-300 Kłodzko 

tel. 74 865 75 23 (sekretariat),

fax 74 867 32 32

e-mail: powiat@powiat.klodzko.pl

Godziny urzędowania:

Pn - Pt: 7:30 - 15:30*

*Wydział Komunikacji Transportu i Dróg Publicznych (KTD) czynny do godzi. 15.00

tel. KTD:

74 865 75 50 (rejestracja poj.),

74 865 75 57 (prawa jazdy),

74 865 75 53 (transport, drogi).

Elektroniczna skrzynka podawcza ePUAP:

/spklodzko/skrytka , /spklodzko/SkrytkaESP


Dane do FAKTURY
Nabywca:
Powiat Kłodzki
ul. Okrzei 1, 57-300 Kłodzko
NIP 883-16-80-036
Odbiorca:
Starostwo Powiatowe w Kłodzku
ul. Okrzei1 , 57-300 Kłodzko

Dom Wczasów Dziecięcych w Dusznikach-Zdroju
Mobilny Informator Samorządowy
WPI na lata 2015-2020
Certyfikacja ISO
Pytanie do starosty
Przetargi

Status Spraw Interesanta

Status Spraw Interesanta - Dowód Rejestracyjny (C2E)
Status Spraw Interesanta - Prawo Jazdy (C2E)
Jak dostać się do szkoły ponadgimnazjalnej w powiecie kłodzkim?

Hymn do Ziemi Kłodzkiej

Twoja przeglądarka nie wyświetla animacji Flash. Włącz obsługę JavaScript w przeglądarce, a w przypadku dalszych problemów pobierz najnowszy odtwarzacz Flash

Adobe Flash Player

Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu
Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla
Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013