artykuł

Informacje ogólne

02 września 2010 16:31

Przychodząc do naszego urzędu w celu załatwienia jakiejkolwiek sprawy, pierwsze kroki powinniśmy skierować do Biura Obsługi Klienta. BOK rozpoczęło działalność z dniem 1 maja 2008 roku,  pełni  funkcję biura podawczego, jest  miejscem, do którego wpływa korespondencja zewnętrzna oraz  przyjmowane są przynoszone osobiście przez  klientów  pisma, wnioski, wypełnione formularze.

Głównym celem uruchomienia BOK-u było usprawnienie pracy jednostki, a przede wszystkim  stworzenie wizerunku naszego urzędu jako jednostki bardziej dostępnej i przyjaznej mieszkańcom powiatu.

Do najważniejszych zadań Biura należy udzielanie naszym klientom informacji  w zakresie procedury, miejsca i sposobu załatwienia konkretnej sprawy. Tutaj  znajdują się do pobrania formularze, wnioski oraz druki, w zakresie  spraw obejmujących zadania naszej jednostki. Do każdego formularza zostały opracowane tzw. karty opisu usług, które mają być pomocne dla klienta w załatwieniu sprawy. Z kart  możemy uzyskać informacje na temat:

- komórki organizacyjnej  odpowiedzialnej merytorycznie za załatwienie sprawy,

-sposobu załatwienia sprawy,

-podstawy prawnej działania,

- terminu załatwienia sprawy.

Dla osób korzystających z nowoczesnych technik komunikacji powyższe druki są również do pobrania w formie elektronicznej na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Powiatu Kłodzkiego, a załatwienie sprawy może odbyć się poprzez skorzystanie z elektronicznej skrzynki podawczej, dostępnej pod adresem www.epuap.gov.pl

Z zadań Biura wyłączone zostało przyjmowanie  wniosków o wydanie prawa jazdy oraz wniosków o dokonanie rejestracji pojazdów, które składa się  bezpośrednio  w Wydziale Komunikacji Transportu i Dróg Publicznych w Kłodzku oraz oddziałach zamiejscowych.

Biura Obsługi Klienta znajdują się:

- w siedzibie głównej Starostwa w Kłodzku przy ulicy Okrzei 1,

- oddziale zamiejscowym w Bystrzycy Kłodzkiej, przy ulicy Sienkiewicza 8, dla obsługi komórek organizacyjnych wydziałów Starostwa zlokalizowanych w Bystrzycy Kłodzkiej,

Biuro czynne jest od poniedziałku do piątku, w godzinach funkcjonowania urzędu:

poniedziałek - piątek  godz. 7.30-15.30

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom mieszkańców naszego powiatu z dniem 1 maja 2011 r. uruchomiony został punkt podawczy Biura Obsługi Klienta w  Referacie ds. Komunikacji i Transportu w oddziale zamiejscowym w Nowej Rudzie przy ul. Niepodległości 6-8.


Tagi: BOK, biuro obsługi klienta

Informacje o artykule:

Data utworzenia: 02 września 2010 16:31

Data publikacji: 02 września 2010 16:31

Pobierz jako plik PDF , Drukuj Pokaż archiwalne

Przeczytaj treść ponownie

STAROSTWO POWIATOWE w Kłodzku

ul. Okrzei 1, 57-300 Kłodzko 

tel. 74 865 75 23 (sekretariat),

fax 74 867 32 32

e-mail: powiat@powiat.klodzko.pl

Godziny urzędowania:

Pn - Pt: 7:30 - 15:30*

*Wydział Komunikacji Transportu i Dróg Publicznych (KTD) czynny do godzi. 15.00

tel. KTD:

74 865 75 50 (rejestracja poj.),

74 865 75 57 (prawa jazdy),

74 865 75 53 (transport, drogi).

Elektroniczna skrzynka podawcza ePUAP:

/spklodzko/skrytka , /spklodzko/SkrytkaESP

Dom Wczasów Dziecięcych w Dusznikach-Zdroju
Mobilny Informator Samorządowy
WPI na lata 2015-2020
Certyfikacja ISO
Pytanie do starosty
Przetargi

Status Spraw Interesanta

Status Spraw Interesanta - Dowód Rejestracyjny (C2E)
Status Spraw Interesanta - Prawo Jazdy (C2E)
Jak dostać się do szkoły ponadgimnazjalnej w powiecie kłodzkim?

Hymn do Ziemi Kłodzkiej

Twoja przeglądarka nie wyświetla animacji Flash. Włącz obsługę JavaScript w przeglądarce, a w przypadku dalszych problemów pobierz najnowszy odtwarzacz Flash

Adobe Flash Player

Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu
Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla
Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013