artykuły

RenoPuren Zatoki - decyzja UOKiK

29 listopada 2017 13:21

  • Reklamy RenoPuren Zatoki Hot i RenoPuren Zatoki Junior wprowadzały konsumentów w błąd.
  • Suplementy diety były prezentowane tak, aby sprawiały wrażenie, że mają właściwości lecznicze.
  • Na producenta - Aflofarm Farmacja Polska - prezes UOKiK nałożył karę prawie 26 mln zł.

więcej

Black Friday - masz takie same prawa jak zwykle

23 listopada 2017 13:24

  • W piątek 24 listopada sklepy będą kusić wyprzedażami.
  • Zanim ulegniesz szałowi zakupów, sprawdź, czy okazja naprawdę jest okazją.
  • Towar kupiony w atrakcyjnej cenie także możesz reklamować.

więcej

Nadpłaty za usługi telekomunikacyjne

22 listopada 2017 10:30

  • UOKiK sprawdził, jak czterej najwięksi operatorzy rozliczają nadpłaty po zakończeniu umowy.
  • Zdaniem urzędu, operatorzy powinni informować o wysokości nadpłaty i możliwości jej zwrotu.
  • Zobacz, jak możesz się o nią ubiegać.
  • więcej

    Netia - marketing bezpośredni

    21 listopada 2017 11:12

    • Jeżeli przedsiębiorca dzwoni, żeby przedstawić ofertę, musi wcześniej mieć zgodę konsumenta na kontakt w celu marketingu bezpośredniego.
    • Prezes UOKiK wszczął postępowanie przeciwko Netii.
    • Wykaże ono, czy Netia uzyskała wcześniej zgody konsumentów, którym proponowała zawarcie umowy.

    więcej

    Międzynarodowy Dzień Osób Starszych - bezpieczny i aktywny senior

    02 października 2017 08:08

    1 października obchodziliśmy Międzynarodowy Dzień Osób Starszych.

    Sprzedawcy często wykorzystują ufność seniorów.

    Seniorzy niechętnie składają reklamację, nie walczą o swoje prawa, wierzą w zapewnienia sprzedawcy, a wykorzystują to nieuczciwi przedsiębiorcy. Powszechne jest podszywanie się pod sprzedawcę prądu, wprowadzanie w błąd co do leczniczych właściwości produktów.

    więcej

    Goldberg & Sons - ostrzeżenie konsumenckie

    22 września 2017 13:13

    • UOKiK ostrzega przed działalnością pośrednika ubezpieczeniowego Goldberg & Sons z Chorzowa.
    • Przedstawiciele spółki dzwonią do konsumentów i proponują spotkania, w trakcie których namawiają na zmianę ubezpieczenia na życie z ubezpieczeniowym funduszem kapitałowym (UFK).
    • Wprowadzają klientów w błąd m.in. co do kosztów rezygnacji z ubezpieczenia i rzeczywistych kosztów zawarcia nowej umowy.

    więcej

    One Life Network - ostrzeżenie konsumenckie

    14 września 2017 10:17

    • UOKiK ostrzega: OneLife Network może być piramidą finansową.
    • Korzyści uzależnione są od wprowadzenia innych konsumentów do systemu.
    • ONeLife Network to spółka z Belize oferująca projekty OneLife, OneAcademy i kryptowalutę OneCoin.

    więcej

    Telekomunikacja Cyfrowa - decyzja UOKiK

    14 września 2017 10:12

    • UOKiK wydał decyzję dotyczącą Telekomunikacji Cyfrowej.
    • Jej przedstawiciele niezgodnie z prawdą twierdzą, że reprezentują dotychczasowego operatora - w istocie dostawcę usług telekomunikacyjnych konsumenta.
    • Nałożona kara wyniosła prawie 500 tys. zł.

    więcej

    ITI Neovision - rekompensata publiczna

    31 sierpnia 2017 13:11

    Część byłych i obecnych abonentów platofrmy nc+ otrzyma zwrot poniesionych kosztów lub możliwość bezpłatnego korzystania z usług – to efekt postępowania UOKiK, w którym ITI Neovision zobowiązała się do rekompensaty publicznej.

    Dotyczy to konsumentów, wobec których spółka stosowała nieuczciwe praktyki rynkowe przy zawieraniu lub przedłużaniu umów na odległość.

    Uprawnione do rekompensaty będą osoby, którym przedsiębiorca nie uznał prawa do  odstąpienia od kontraktu.

    więcej

    Nasza S.A.- Ostrzeżenie konsumenckie

    10 sierpnia 2017 08:24

    UOKiK ostrzega: Nasza S.A., firma telekomunikacyjna, dzwoni i podszywa się pod twojego operatora.

    Uważaj: podpisując dokumenty, zmienisz usługodawcę.

    Zanim to zrobisz, zadzwoń do swojego operatora i zapytaj, czy rzeczywiście ma dla ciebie nową ofertę.

    więcej

    Subskrybuj wiadomości z tego działu

    Pokaż archiwalne

    Przeczytaj treść ponownie

    STAROSTWO POWIATOWE w Kłodzku

    ul. Okrzei 1, 57-300 Kłodzko 

    tel. 74 865 75 23 (sekretariat),

    fax 74 867 32 32

    e-mail: powiat@powiat.klodzko.pl

    Godziny urzędowania:

    Pn - Pt: 7:30 - 15:30*

    *Wydział Komunikacji Transportu i Dróg Publicznych (KTD) czynny do godzi. 15.00

    tel. KTD:

    74 865 75 50 (rejestracja poj.),

    74 865 75 57 (prawa jazdy),

    74 865 75 53 (transport, drogi).

    Elektroniczna skrzynka podawcza ePUAP:

    /spklodzko/skrytka , /spklodzko/SkrytkaESP

    Dom Wczasów Dziecięcych w Dusznikach-Zdroju
    Mobilny Informator Samorządowy
    WPI na lata 2015-2020
    Certyfikacja ISO
    Pytanie do starosty
    Przetargi

    Status Spraw Interesanta

    Status Spraw Interesanta - Dowód Rejestracyjny (C2E)
    Status Spraw Interesanta - Prawo Jazdy (C2E)
    Jak dostać się do szkoły ponadgimnazjalnej w powiecie kłodzkim?

    Hymn do Ziemi Kłodzkiej

    Twoja przeglądarka nie wyświetla animacji Flash. Włącz obsługę JavaScript w przeglądarce, a w przypadku dalszych problemów pobierz najnowszy odtwarzacz Flash

    Adobe Flash Player

    Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu
    Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla
    Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013