artykuły

Telekomunikacja Cyfrowa - decyzja UOKiK

14 września 2017 10:12

  • UOKiK wydał decyzję dotyczącą Telekomunikacji Cyfrowej.
  • Jej przedstawiciele niezgodnie z prawdą twierdzą, że reprezentują dotychczasowego operatora - w istocie dostawcę usług telekomunikacyjnych konsumenta.
  • Nałożona kara wyniosła prawie 500 tys. zł.

więcej

ITI Neovision - rekompensata publiczna

31 sierpnia 2017 13:11

Część byłych i obecnych abonentów platofrmy nc+ otrzyma zwrot poniesionych kosztów lub możliwość bezpłatnego korzystania z usług – to efekt postępowania UOKiK, w którym ITI Neovision zobowiązała się do rekompensaty publicznej.

Dotyczy to konsumentów, wobec których spółka stosowała nieuczciwe praktyki rynkowe przy zawieraniu lub przedłużaniu umów na odległość.

Uprawnione do rekompensaty będą osoby, którym przedsiębiorca nie uznał prawa do  odstąpienia od kontraktu.

więcej

Nasza S.A.- Ostrzeżenie konsumenckie

10 sierpnia 2017 08:24

UOKiK ostrzega: Nasza S.A., firma telekomunikacyjna, dzwoni i podszywa się pod twojego operatora.

Uważaj: podpisując dokumenty, zmienisz usługodawcę.

Zanim to zrobisz, zadzwoń do swojego operatora i zapytaj, czy rzeczywiście ma dla ciebie nową ofertę.

więcej

Wakacyjne latanie - Akcja informacyjna Europejskiego Centrum Konsumenckiego.

03 sierpnia 2017 08:36

Skuszeni słońcem i ciepłą wodą często wybieramy zagraniczne kurorty. Potencjalnie najszybciej dostaniemy się do nich samolotem, co jednak jeśli nasz lot opóźni się o 24 godziny, a bagaż wyląduje w innym kraju? O tym jak sobie poradzić z wakacyjnym lataniem, przypomina Europejskie Centrum Konsumenckie.

W 2016 r. o pomoc i poradę do ECK Polska w sprawie problemu z lotem (zagubione/zniszczone bagaże, odwołane loty, ukryte koszty cen biletów) zgłosiło się 1267 konsumentów. Okres wakacyjny jest kumulacją reklamacji lotniczych.

ECK Polska przypomina o prawach pasażerów w okresie wakacyjnym:

więcej

polubowne.uokik.gov.pl - nowa strona UOKiK

01 sierpnia 2017 10:00

Ruszyła strona internetowa informująca o pozasądowym dochodzeniu roszczeń.

Wejdź na www.polubowne.uokik.gov.pl i dowiedz się, jak rozwiązać spór ze sprzedawcą.

Droga pozasądowa jest szybsza, tańsza i prostsza niż sądowa.

więcej

Bramy Stabryła - zawiadomienie do prokuratury

04 lipca 2017 12:33

Spółka Bramy Stabryła z Sanoka nie wywiązywała się z obowiązków informacyjnych wynikających z ustawy o prawach konsumenta i wprowadzała w błąd. UOKiK zawiadomił Prokuraturę Rejonową w Sanoku o możliwości popełnienia przestępstwa.

więcej

Przed wakacjami - co warto wiedzieć?

27 czerwca 2017 10:42

Planujesz wakacyjny wypoczynek? Poznaj swoje prawa. Już po raz ósmy ponad 40 instytucji wspólnie przypomina konsumentom, o czym pamiętać w czasie urlopu. Wejdź na strony internetowe uczestników akcji informacyjnej „Przed wakacjami – co warto wiedzieć”.

więcej

Smsy premium - postępowanie UOKiK

22 czerwca 2017 09:47

Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów wszczął postępowanie przeciwko Polkomtelowi na usługę m.in. Czat Towarzyski świadczoną z wykorzystaniem numerów 7218 i 60228. Konsumenci, którzy złożyli reklamację są odsyłani do „zewnętrznych podmiotów”.

więcej

Konsument na rynku budowlanym

13 czerwca 2017 09:46

Płytki, panele, okna – kupując wyroby budowlane zwróć uwagę na oznakowanie i sprawdź dołączone informacje. Przypominamy o prawach konsumenta na rynku budowlanym.

więcej

IP Group Robert Kałuża - ostrzeżenie konsumenckie

13 czerwca 2017 09:34

  • UOKiK ostrzega przed działalnością Roberta Kałuży prowadzącego działalność pod nazwą IP Group.
  • Nieuczciwy przedsiębiorca prowadzi strony w internecie pod bardzo różnymi adresami, reklamując się jako firma pożyczkowa.
  • Zainteresowani złożeniem wniosku wysyłają smsy premium lub przelewają pieniądze, ale nie dostają pożyczki.

więcej

Subskrybuj wiadomości z tego działu

Pokaż archiwalne

Przeczytaj treść ponownie

STAROSTWO POWIATOWE w Kłodzku

ul. Okrzei 1, 57-300 Kłodzko 

tel. 74 865 75 23 (sekretariat),

fax 74 867 32 32

e-mail: powiat@powiat.klodzko.pl

Godziny urzędowania:

Pn - Pt: 7:30 - 15:30*

*Wydział Komunikacji Transportu i Dróg Publicznych (KTD) czynny do godzi. 15.00

tel. KTD:

74 865 75 50 (rejestracja poj.),

74 865 75 57 (prawa jazdy),

74 865 75 53 (transport, drogi).

Elektroniczna skrzynka podawcza ePUAP:

/spklodzko/skrytka , /spklodzko/SkrytkaESP

Dom Wczasów Dziecięcych w Dusznikach-Zdroju
Mobilny Informator Samorządowy
WPI na lata 2015-2020

Kalendarium

15

2018-01-15
Ferie Zimowe w CETIK-u

W dniach 15 stycznia - 27 stycznia 2018r. zapraszamy do CETiK-u na FERIE ZIMOWE. W programie ...

2018-01-16Ferie w Muzeum

2018-01-16Ferie zimowe w Polanicy-Zdroju

Pełne kalendarium

Certyfikacja ISO
Pytanie do starosty
Przetargi

Status Spraw Interesanta

Status Spraw Interesanta - Dowód Rejestracyjny (C2E)
Status Spraw Interesanta - Prawo Jazdy (C2E)
Jak dostać się do szkoły ponadgimnazjalnej w powiecie kłodzkim?

Hymn do Ziemi Kłodzkiej

Twoja przeglądarka nie wyświetla animacji Flash. Włącz obsługę JavaScript w przeglądarce, a w przypadku dalszych problemów pobierz najnowszy odtwarzacz Flash

Adobe Flash Player

Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu
Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla
Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013