Wykonanie operacji wymaga uprzedniego zalogowania

artykuły

Międzynarodowy Dzień Osób Starszych - bezpieczny i aktywny senior

02 października 2017 08:08

1 października obchodziliśmy Międzynarodowy Dzień Osób Starszych.

Sprzedawcy często wykorzystują ufność seniorów.

Seniorzy niechętnie składają reklamację, nie walczą o swoje prawa, wierzą w zapewnienia sprzedawcy, a wykorzystują to nieuczciwi przedsiębiorcy. Powszechne jest podszywanie się pod sprzedawcę prądu, wprowadzanie w błąd co do leczniczych właściwości produktów.

więcej

Goldberg & Sons - ostrzeżenie konsumenckie

22 września 2017 13:13

  • UOKiK ostrzega przed działalnością pośrednika ubezpieczeniowego Goldberg & Sons z Chorzowa.
  • Przedstawiciele spółki dzwonią do konsumentów i proponują spotkania, w trakcie których namawiają na zmianę ubezpieczenia na życie z ubezpieczeniowym funduszem kapitałowym (UFK).
  • Wprowadzają klientów w błąd m.in. co do kosztów rezygnacji z ubezpieczenia i rzeczywistych kosztów zawarcia nowej umowy.

więcej

One Life Network - ostrzeżenie konsumenckie

14 września 2017 10:17

  • UOKiK ostrzega: OneLife Network może być piramidą finansową.
  • Korzyści uzależnione są od wprowadzenia innych konsumentów do systemu.
  • ONeLife Network to spółka z Belize oferująca projekty OneLife, OneAcademy i kryptowalutę OneCoin.

więcej

Telekomunikacja Cyfrowa - decyzja UOKiK

14 września 2017 10:12

  • UOKiK wydał decyzję dotyczącą Telekomunikacji Cyfrowej.
  • Jej przedstawiciele niezgodnie z prawdą twierdzą, że reprezentują dotychczasowego operatora - w istocie dostawcę usług telekomunikacyjnych konsumenta.
  • Nałożona kara wyniosła prawie 500 tys. zł.

więcej

ITI Neovision - rekompensata publiczna

31 sierpnia 2017 13:11

Część byłych i obecnych abonentów platofrmy nc+ otrzyma zwrot poniesionych kosztów lub możliwość bezpłatnego korzystania z usług – to efekt postępowania UOKiK, w którym ITI Neovision zobowiązała się do rekompensaty publicznej.

Dotyczy to konsumentów, wobec których spółka stosowała nieuczciwe praktyki rynkowe przy zawieraniu lub przedłużaniu umów na odległość.

Uprawnione do rekompensaty będą osoby, którym przedsiębiorca nie uznał prawa do  odstąpienia od kontraktu.

więcej

Nasza S.A.- Ostrzeżenie konsumenckie

10 sierpnia 2017 08:24

UOKiK ostrzega: Nasza S.A., firma telekomunikacyjna, dzwoni i podszywa się pod twojego operatora.

Uważaj: podpisując dokumenty, zmienisz usługodawcę.

Zanim to zrobisz, zadzwoń do swojego operatora i zapytaj, czy rzeczywiście ma dla ciebie nową ofertę.

więcej

Wakacyjne latanie - Akcja informacyjna Europejskiego Centrum Konsumenckiego.

03 sierpnia 2017 08:36

Skuszeni słońcem i ciepłą wodą często wybieramy zagraniczne kurorty. Potencjalnie najszybciej dostaniemy się do nich samolotem, co jednak jeśli nasz lot opóźni się o 24 godziny, a bagaż wyląduje w innym kraju? O tym jak sobie poradzić z wakacyjnym lataniem, przypomina Europejskie Centrum Konsumenckie.

W 2016 r. o pomoc i poradę do ECK Polska w sprawie problemu z lotem (zagubione/zniszczone bagaże, odwołane loty, ukryte koszty cen biletów) zgłosiło się 1267 konsumentów. Okres wakacyjny jest kumulacją reklamacji lotniczych.

ECK Polska przypomina o prawach pasażerów w okresie wakacyjnym:

więcej

polubowne.uokik.gov.pl - nowa strona UOKiK

01 sierpnia 2017 10:00

Ruszyła strona internetowa informująca o pozasądowym dochodzeniu roszczeń.

Wejdź na www.polubowne.uokik.gov.pl i dowiedz się, jak rozwiązać spór ze sprzedawcą.

Droga pozasądowa jest szybsza, tańsza i prostsza niż sądowa.

więcej

Bramy Stabryła - zawiadomienie do prokuratury

04 lipca 2017 12:33

Spółka Bramy Stabryła z Sanoka nie wywiązywała się z obowiązków informacyjnych wynikających z ustawy o prawach konsumenta i wprowadzała w błąd. UOKiK zawiadomił Prokuraturę Rejonową w Sanoku o możliwości popełnienia przestępstwa.

więcej

Przed wakacjami - co warto wiedzieć?

27 czerwca 2017 10:42

Planujesz wakacyjny wypoczynek? Poznaj swoje prawa. Już po raz ósmy ponad 40 instytucji wspólnie przypomina konsumentom, o czym pamiętać w czasie urlopu. Wejdź na strony internetowe uczestników akcji informacyjnej „Przed wakacjami – co warto wiedzieć”.

więcej

Subskrybuj wiadomości z tego działu

Pokaż archiwalne

Przeczytaj treść ponownie

STAROSTWO POWIATOWE w Kłodzku

ul. Okrzei 1, 57-300 Kłodzko 

tel. 74 865 75 23 (sekretariat),

fax 74 867 32 32

e-mail: powiat@powiat.klodzko.pl

Godziny urzędowania:

Pn - Pt: 7:30 - 15:30*

*Wydział Komunikacji Transportu i Dróg Publicznych (KTD) czynny do godzi. 15.00

tel. KTD:

74 865 75 50 (rejestracja poj.),

74 865 75 57 (prawa jazdy),

74 865 75 53 (transport, drogi).

Elektroniczna skrzynka podawcza ePUAP:

/spklodzko/skrytka , /spklodzko/SkrytkaESP

Dom Wczasów Dziecięcych w Dusznikach-Zdroju
Mobilny Informator Samorządowy
WPI na lata 2015-2020

Kalendarium

09

2017-11-09
Filmowy Listopad z Panią Miecią

Filmowy Listopad z Panią Miecią z okazji 65. rocznicy nadania Teatrowi Zdrojowemu...

2017-11-18Festiwal Teatralny Zderzenie

Pełne kalendarium

Certyfikacja ISO
Pytanie do starosty
Przetargi

Status Spraw Interesanta

Status Spraw Interesanta - Dowód Rejestracyjny (C2E)
Status Spraw Interesanta - Prawo Jazdy (C2E)
Jak dostać się do szkoły ponadgimnazjalnej w powiecie kłodzkim?

Hymn do Ziemi Kłodzkiej

Twoja przeglądarka nie wyświetla animacji Flash. Włącz obsługę JavaScript w przeglądarce, a w przypadku dalszych problemów pobierz najnowszy odtwarzacz Flash

Adobe Flash Player

Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu
Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla
Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013