Rzecznik Finansowy na swojej stronie internetowej uruchomił osobną zakładkę: www.rf.gov.pl/pomocdlapowodzian/, na której można znaleźć informacje i materiały dla konsumentów – ofiar żywiołu.
Osoby poszkodowane przez powódź, aby uzyskać wsparcie Rzecznika Finansowego mogą kontaktować się z Biurem Rzecznika Finansowego za pomocą Infolinii przeznaczonej dla osób poszkodowanych w powodzi: 22 333 73 32 lub poprzez wysłanie wiadomości na adres e-mail: .
Źródło: www.rf.gov.pl
Wesołych Świąt Bożego Narodzenia
życzy wszystkim
Justyna Rymarz
Powiatowy Rzecznik Konsumentów w Kłodzku
Od 24 sierpnia br. u największych sprzedawców energii elektrycznej pojawił się nowy rodzaj oferty adresowanej do odbiorców indywidualnych: umowa z ceną dynamiczną. Oferta jest skierowana do odbiorców świadomych zasad obowiązujących na rynku energii oraz posiadających liczniki zdalnego odczytu i rozliczających się w cyklu jednomiesięcznym. Sprawdź, czy ta oferta jest dla Ciebie.
W obliczu ostatnich wydarzeń związanych z powodziami w południowej i południowo-zachodniej Polsce, Rzecznik Finansowy intensyfikuje swoje działania, aby zapewnić wsparcie poszkodowanym.