Starosta Kłodzki informuje, że w dniach 6-30 września 2021 r. w Starostwie Powiatowym w Kłodzku oraz w oddziałach zamiejscowych
w Bystrzycy Kłodzkiej i Nowej Rudzie przeprowadzone będzie badanie satysfakcji klientów.
Celem badania będzie sprawdzenie stopnia satysfakcji i oczekiwań klientów Starostwa Powiatowego w Kłodzku w odniesieniu do
jakości świadczonych usług.
Ankiety w wersji papierowej dostępne będą w następujących lokalizacjach:
– Biuro Obsługi Klienta w Starostwie Powiatowym w Kłodzku,
– Referat Komunikacji w Starostwie Powiatowym w Kłodzku,
– Referat Komunikacji w Oddziale Zamiejscowym w Bystrzycy Kłodzkiej,
– Referat Komunikacji w Oddziale Zamiejscowym w Nowej Rudzie,
– Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej, Oddział Zamiejscowy w Nowej Rudzie,
– Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej, Oddział Zamiejscowy w Bystrzycy Kłodzkiej,
– Siedziba komórek organizacyjnych Starostwa Powiatowego w Kłodzku, ul. Kościuszki 7,
– Powiatowy Zespół ds. Orzekania o Niepełnosprawności w Kłodzku, ul. Kościuszki 2.
Ankieta będzie również dostępna w wersji on-line na stronach: www. bip.powiat.klodzko.pl i www.powiat.klodzko.pl
Serdecznie zapraszamy do wzięcia udziału w badaniu.
W wyniku ubiegłorocznego badania satysfakcji klientów zrealizowane zostały następujące działania:
- W wydziale KTD o/z w Nowej Rudzie podjęto działania zmierzające do usprawnienia obsługi klienta poprzez zatrudnienie dodatkowego pracownika.
- W sposób wyraźny oznaczono miejsca parkingowe dla osób niepełnosprawnych, znajdujące się na parkingu w Kłodzku przy ul. Okrzei 1.
- W oddziale zamiejscowym wydziału KTD w Nowej Rudzie wydzielono pomieszczenie dla klientów przeznaczone na oczekiwanie na przyjęcie przez pracownika.
- Kontynuowane są prace adaptacyjne budynku w Kłodzku przy ul. Wyspiańskiego 2k – budynek nr 4 na cele administracyjne dla poprawy jakości obsługi klienta. Dodatkowa lokalizacja zapewni komfortowe warunki obsługi klientów, dużą liczbę miejsc parkingowych.
- Ponadto Starostwo Powiatowe w Kłodzku uczestniczy w projekcie pt. „Dostępny samorząd lokalny w województwie dolnośląskim i lubuskim”. Projekt dotyczy wsparcia szkoleniowo-doradczego jednostek samorządu terytorialnego w zakresie poprawy dostępności urzędu dla osób z niepełnosprawnościami.