Logo facebook
06 grudnia 2021
Dionizji, Leontyny, Mikołaja
-3 °C
scroll
Skalniaku

Badanie satysfakcji klientów starostwa - wyniki

W dniach 6-30 września 2021 r. w Starostwie Powiatowym w Kłodzku oraz w oddziałach zamiejscowych w Bystrzycy Kłodzkiej i Nowej Rudzie przeprowadzone zostało badanie satysfakcji klientów.

Celem badania było sprawdzenie stopnia satysfakcji i oczekiwań klientów Starostwa Powiatowego w Kłodzku w odniesieniu do jakości świadczonych usług.

Ogólna ocena poziomu usług oceniona została na poziomie 4,63  przy 5-stopniowej skali (w roku 2020 - 4,53).

 

Wykres-Badanie_Satysfakcji-2021.jpeg

 

 

Uwzględniając wnioski i oczekiwania klientów planowane jest podjęcie następujących działań mających na celu poprawę jakości świadczonych usług i podwyższenie poziomu obsługi i satysfakcji klientów:

  1. Podjęcie dodatkowych działań zmierzających do poprawy organizacji pracy, w szczególności w wydziale KTD o/z Nowa Ruda (usprawnienie obsługi klienta w celu skrócenia czasu oczekiwania na przyjęcie przez pracownika).
  2. Zakończyć adaptację budynku przy ul. Wyspiańskiego 2k – budynek nr 4 w Kłodzku na cele administracyjne. Dodatkowa lokalizacja zapewni komfortowe warunki obsługi klientów, dużą liczbę miejsc parkingowych, w budynku będzie dostępna winda, co zapewni dostosowanie obiektu dla osób ze szczególnymi potrzebami.
  3. Stworzenie lepszych warunków obsługi klienta i pracy w budynku głównym Starostwa w Kłodzku przy ul. Okrzei 1 poprzez reorganizację pracy Starostwa.
  4. Dostosowanie budynku głównego Starostwa do wymagań osób ze szczególnymi potrzebami poprzez udział Starostwa Powiatowego w Kłodzku w projekcie pt. „Dostępny samorząd lokalny w województwie dolnośląskim i lubuskim”. Planowany jest zakup: pętli indukcyjnej, tyfloplanu oraz materaca do ewakuacji. Ponadto na stronie BIP urzędu zamieszczony zostanie film w języku migowym zawierający najważniejsze informacje o funkcjonowaniu starostwa. Powyższe będzie miało na celu poprawę poziomu dostępności urzędu dla osób niepełnosprawnych w zakresie informacyjno-komunikacyjnym .

Podejmowane są również inne działania mające na celu podwyższenie poziomu obsługi i satysfakcji klientów. Działania te cechują się różnorodną złożonością, wymagają dodatkowych ustaleń i konsultacji oraz zaangażowania dodatkowych środków, dlatego są na różnym etapie realizacji.

Serdecznie dziękuję wszystkim klientom urzędu biorącym udział w badaniu za poświęcony czas i wypełnienie ankiety.

Szczegółowy raport z badania ankietowego klientów Starostwa Powiatowego w Kłodzku dostępny jest na stronie: http://www.bip.powiat.klodzko.pl/2956/297/badanie-satysfakcji-klientow-starostwa-powiatowego-w-klodzku.html

Opublikował(a): Bartosz Wojciechowski
Modyfikował(a): Bartosz Wojciechowski Data modyfikacji: 15-11-2021 13:35
scroll

NA SKRÓTY

Prev