W dniach 6-30 września 2021 r. w Starostwie Powiatowym w Kłodzku oraz w oddziałach zamiejscowych w Bystrzycy Kłodzkiej i Nowej Rudzie przeprowadzone zostało badanie satysfakcji klientów.
Celem badania było sprawdzenie stopnia satysfakcji i oczekiwań klientów Starostwa Powiatowego w Kłodzku w odniesieniu do jakości świadczonych usług.
Ogólna ocena poziomu usług oceniona została na poziomie 4,63 przy 5-stopniowej skali (w roku 2020 - 4,53).
Uwzględniając wnioski i oczekiwania klientów planowane jest podjęcie następujących działań mających na celu poprawę jakości świadczonych usług i podwyższenie poziomu obsługi i satysfakcji klientów:
Podejmowane są również inne działania mające na celu podwyższenie poziomu obsługi i satysfakcji klientów. Działania te cechują się różnorodną złożonością, wymagają dodatkowych ustaleń i konsultacji oraz zaangażowania dodatkowych środków, dlatego są na różnym etapie realizacji.
Serdecznie dziękuję wszystkim klientom urzędu biorącym udział w badaniu za poświęcony czas i wypełnienie ankiety.
Szczegółowy raport z badania ankietowego klientów Starostwa Powiatowego w Kłodzku dostępny jest na stronie: http://www.bip.powiat.klodzko.pl/2956/297/badanie-satysfakcji-klientow-starostwa-powiatowego-w-klodzku.html