W celu usprawnienia rozpatrywania ofert na realizację zadań publicznych powiatu kłodzkiego złożonych w trybie 19a ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie Zarząd Powiatu Kłodzkiego przyjął uchwałę określającą procedurę postępowania z ww. ofertami.
Organizacje składające oferty prosimy o zwrócenie uwagi, że oferta powinna wpłynąć do starostwa powiatowego w Kłodzku nie później niż na 14 dni przed rozpoczęciem realizacji zadania.
Przypominamy ponadto, że:
- oferta nie może być składana na zadanie dofinansowane w inny sposób z budżetu powiatu (np. w ramach otwartego konkursu ofert),
- zadanie musi być zgodne z aktualnym programem współpracy powiatu kłodzkiego z organizacjami pozarządowymi,
- termin realizacji nie może przekroczyć 90 dni,
- wnioskowana kwota dotacji nie może przekroczyć 10 000 zł,
- organizacje niezarejestrowane w KRS ani niewpisane do ewidencji prowadzonej przez starostę kłodzkiego zobowiązane są dołączyć do oferty dokument potwierdzający rejestrację i sposób reprezentacji.
UPROSZCZONA-OFERTA-REALIZACJI-ZADANIA-PUBLICZNEGO-załącznik-nr-1.doc (92,00KB)
UMOWA-O-REALIZACJĘ-ZADANIA-PUBLICZNEGO-załącznik-nr-3.doc (150,00KB)
UPROSZCZONE-SPRAWOZDANIE-Z-REALIZACJI-ZADANIA-PUBLICZNEGO-załącznik-nr-2.doc (79,50KB)