Logo facebook
03 lipca 2022
Anatola, Jacka, Mirosławy
26 °C
scroll
Zawilec gajowy

#NaUrlopie - wakacyjne rady w środy!

Dowiesz się z nich m.in. że:

  • Zastrzeżenia, co do jakości hotelu należy zgłosić od razu na miejscu - zbierz dowody – zrób zdjęcia lub nagraj filmy. Złóż pisemną reklamację – do menedżera lub właściciela!
  • „Ostatni dostępny pokój w tej cenie” na jednym portalu nie musi oznaczać, że inny pośrednik w swojej ofercie nie posiada podobnych pokoi, w równie atrakcyjnych cenach.
  • W przypadku opóźnienia lotu o więcej niż 2 godziny linia lotnicza powinna Ci zapewnić posiłek i wodę.
  • Uszkodzenie lub opóźnienie bagażu musisz zgłosić na lotnisku i zachować raport PIR – w innym wypadku przewoźnik może odrzucić Twoją reklamację.
  • Należy dokładnie obejrzeć wynajmowany samochód, również wewnątrz – wszelkie usterki wpisz do protokołu odbioru i poproś pracownika wypożyczalni o podpis.
  • Jeżeli biuro podróży podniesie cenę wycieczki o więcej niż 8 proc. w stosunku do ceny początkowej – możesz odstąpić od umowy i zażądać zwrotu zaliczki.
  • Podróżując ze zwierzęciem domowym – musisz sprawdzić restrykcje wjazdowe do danego kraju i upewnić się, czy Twój pupil nie podlega kwarantannie.

Media społecznościowe:

Pomoc w rozwiązaniu sporu

Problem z polskim przedsiębiorcą:

  • 801 440 220 lub 22 290 89 16 – infolinia konsumencka
  • E-mail:
  • Rzecznicy konsumentów – w twoim mieście lub powiecie
  • Wojewódzkie inspektoraty Inspekcji Handlowej

Problem z przedsiębiorcą z innego kraju UE, Norwegii, Islandii lub Wielkiej Brytanii:

Źródło: www.uokik.gov.pl

Opublikował(a): Justyna Rymarz Data publikacji: 20-06-2022 10:55
Modyfikował(a): Justyna Rymarz Data modyfikacji: 20-06-2022 10:56
scroll

NA SKRÓTY

Prev