Zastrzeżenia, co do jakości hotelu należy zgłosić od razu na miejscu - zbierz dowody – zrób zdjęcia lub nagraj filmy. Złóż pisemną reklamację – do menedżera lub właściciela!
„Ostatni dostępny pokój w tej cenie” na jednym portalu nie musi oznaczać, że inny pośrednik w swojej ofercie nie posiada podobnych pokoi, w równie atrakcyjnych cenach.
W przypadku opóźnienia lotu o więcej niż 2 godziny linia lotnicza powinna Ci zapewnić posiłek i wodę.
Uszkodzenie lub opóźnienie bagażu musisz zgłosić na lotnisku i zachować raport PIR – w innym wypadku przewoźnik może odrzucić Twoją reklamację.
Należy dokładnie obejrzeć wynajmowany samochód, również wewnątrz – wszelkie usterki wpisz do protokołu odbioru i poproś pracownika wypożyczalni o podpis.
Jeżeli biuro podróży podniesie cenę wycieczki o więcej niż 8 proc. w stosunku do ceny początkowej – możesz odstąpić od umowy i zażądać zwrotu zaliczki.
Podróżując ze zwierzęciem domowym – musisz sprawdzić restrykcje wjazdowe do danego kraju i upewnić się, czy Twój pupil nie podlega kwarantannie.