W dniach 5-30 września 2022 r. w Starostwie Powiatowym w Kłodzku oraz w oddziałach zamiejscowych w Bystrzycy Kłodzkiej i Nowej Rudzie przeprowadzone zostanie badanie satysfakcji klientów.
Celem badania będzie sprawdzenie stopnia satysfakcji i oczekiwań klientów Starostwa Powiatowego w Kłodzku w odniesieniu do jakości świadczonych usług.
Ankiety w wersji papierowej dostępne będą w następujących lokalizacjach:
– Biuro Obsługi Klienta,
– Wydział Zagospodarowania Przestrzennego, Architektury i Budownictwa,
– Wydział Komunikacji, Transportu i Dróg Publicznych,
– Referat komunikacji i transportu w Oddziale Zamiejscowym w Bystrzycy Kłodzkiej,
– Referat Komunikacji i transportu w Oddziale Zamiejscowym w Nowej Rudzie,
– Siedziba komórek organizacyjnych Starostwa Powiatowego w Kłodzku, Wyspiańskiego 2k – budynek nr 4.
Ankieta będzie również dostępna w wersji on-line na stronach: www.bip.powiat.klodzko.pl i www.powiat.klodzko.pl
Serdecznie zapraszam do wzięcia udziału w badaniu.
LINK DO ANKIETY:
https://forms.gle/i8KeDzEu18AVRhPG9
W wyniku ubiegłorocznego badania satysfakcji klientów zrealizowane zostały następujące działania:
1. Zakończono adaptację budynku przy ul. Wyspiańskiego 2k – budynek nr 4 w Kłodzku na cele administracyjne. Dodatkowa lokalizacja zapewniła komfortowe warunki obsługi klientów, dużą liczbę miejsc parkingowych, nowe pomieszczenia archiwum.
Budynek dostosowany jest do potrzeb osób niepełnosprawnych (w budynku dostępna jest winda, brak barier architektonicznych utrudniających poruszanie się).
2. Do nowej lokalizacji przeniesiona została część wydziałów starostwa, co przyczyniło się do poprawy warunków obsługi klienta i pracy w budynku głównym starostwa w Kłodzku przy ul. Okrzei 1, poprzez:
1) Zmianę lokalizacji Biura Obsługi Klienta. Po zmianie BOK znajduje się w centralnym punkcie urzędu,
2) Swoją lokalizację zmienił również Wydział Zagospodarowania Przestrzennego, Architektury i Budownictwa, który przeniesiony został z I piętra w budynku głównym Starostwa na parter budynku,
3) Na parterze w budynku głównym Starostwa wydzielony został pokój z przeznaczeniem do obsługi osób ze szczególnymi potrzebami (osób z niepełnosprawnością ruchową uniemożliwiającą obsługę bezpośrednio w wydziale) oraz obsługi innych klientów urzędu przez pracowników merytorycznych.
3. W związku z udziałem Starostwa Powiatowego w Kłodzku w projekcie pt. „Dostępny samorząd lokalny w województwie dolnośląskim i lubuskim” zakupiono: pętlę indukcyjną, tyfloplan oraz materac do ewakuacji.
Ponadto na stronie BIP urzędu zamieszczony został film w języku migowym zawierający najważniejsze informacje o funkcjonowaniu starostwa. Powyższe przyczyniło się do poprawy poziomu dostępności urzędu dla osób niepełnosprawnych w zakresie informacyjno-komunikacyjnym.