W dniach 4-29 września 2023 r. w Starostwie Powiatowym w Kłodzku oraz w oddziałach zamiejscowych w Bystrzycy Kłodzkiej i Nowej Rudzie przeprowadzone będzie badanie satysfakcji klientów.
Celem badania będzie sprawdzenie stopnia satysfakcji i oczekiwań klientów Starostwa Powiatowego w Kłodzku w odniesieniu do jakości świadczonych usług.
Ankiety w wersji papierowej dostępne będą w następujących lokalizacjach:Kłodzko:
– Biuro Obsługi Klienta,
– Wydział Zagospodarowania Przestrzennego, Architektury i Budownictwa,
– Wydział Komunikacji, Transportu i Dróg Publicznych,
– Siedziba komórek organizacyjnych Starostwa Powiatowego w Kłodzku, Wyspiańskiego 2k.
Oddziały zamiejscowe:
– Referat komunikacji i transportu w Oddziale Zamiejscowym w Bystrzycy Kłodzkiej,
– Referat komunikacji i transportu w Oddziale Zamiejscowym w Nowej Rudzie,
Ankieta jest również dostępna w wersji on-line: ANKIETA
Serdecznie zapraszamy do wzięcia udziału w badaniu.
W wyniku ubiegłorocznego badania satysfakcji klientów zrealizowane zostały następujące działania: