Stowarzyszenie zwykłe w terminie 7 dni od podjęcia uchwał składa do Starosty Kłodzkiego wniosek o zmianę danych Stowarzyszenia.
Do wniosku podpisanego przez przedstawiciela lub członków zarządu uprawnionych zgodnie z regulaminem do reprezentowani stowarzyszenia należy dołączyć oryginały następujących dokumentów opatrzone czytelnymi podpisami:
1. protokół zebrania członków, podpisany przez przewodniczącego zebrania, z informacją o podjętych uchwałach,
2 uchwały dotyczące zmian, podpisane przez przewodniczącego zebrania, z załącznikami (np. zmienionym regulaminem podpisanym przez przedstawiciela lub cały zarząd),
3. listę obecności na zebraniu (lista musi zawierać imiona i nazwiska wszystkich członków, podpisy składają osoby obecne na zebraniu),
4. inne dokumenty konieczne do weryfikacji zmiany (np. rezygnacja członka zarządu lub przedstawiciela, uchwała o wykluczeniu członka, uchwała zarządu o uzupełnieniu składu w drodze kooptacji).
W załączeniu wzory wniosków o zmianę danych:
wniosek-przedstawiciel-zmiana.docx (16,28KB)
wniosek-zarząd-zmiana.docx (16,44KB)